Tlačové správy

Jednorazové cestovné poistenie na cesty do zahraničia u Slovákov vedie

Jednorazové cestovné poistenie na cesty do zahraničia u Slovákov vedie

Z množstva druhou cestovného poistenia je na Slovensku preferované jednorazové cestovné poistenie, pričom len malé percento ľudí preferuje uzatvorenie celoročného cestovného poistenia. Pred cestou do zahraničia si približne polovica ľudí zabezpečuje uzatvorenie poistenia sama, 15 % si poistenie uzatvára prostredníctvom cestovnej kancelárie. Iba 8 % ľudí sa pred cestou do zahraničia nepoisťuje vôbec. Tieto výsledky prináša výskum Poistenec, poistenie, poisťovňa, ktorý zrealizovala spoločnosť Nielsen Admosphere Slovakia a ktorého sa zúčastnilo tisíc respondentov internetovej populácie starších ako 18 rokov.

Celá správa

Z farmaceutík kupuje drvivá väčšina ľudí aspoň občas voľne dostupné lieky na bežné nemoci a výživové doplnky

Z farmaceutík kupuje drvivá väčšina ľudí aspoň občas voľne dostupné lieky na bežné nemoci a výživové doplnky

Z farmaceutických prípravkov užíva 9 z 10 Slovákov aspoň občas voľne dostupné lieky na bežné nemoci, ako je chrípka nebo nachladnutie, a na tesnom druhom mieste je užívanie vitamínov a výživových doplnkov. Najčastejšie si farmaceutiká ľudia nechávajú odporučiť od lekára, ale bežne si ich vyberajú aj na základe vlastných skúseností. Výsledky pochádzajú z nedávnej štúdie Nielsen Admosphere Slovakia, ktorej sa zúčastnila päťstovka respondentov z internetovej populácie staršej ako 15 rokov.

Celá správa

Autorské videá sú tretím najsledovanejším video formátom  na YouTube, bodujú hlavne u vekovej skupiny 15–24

Autorské videá sú tretím najsledovanejším video formátom na YouTube, bodujú hlavne u vekovej skupiny 15–24

Podľa výsledkov skúmania Nielsen Admosphere Slovakia sledujú internetoví užívatelia na YouTube najčastejšie videoklipy, populárne sú však aj video spoty a autorské videá, ktoré zverejňujú tzv. youtuberi. U nich platí, že ich najviac sleduje najmladšia generácia. Najznámejším a zároveň najobľúbenejším youtuberom na Slovensku je momentálne Gogoman. Výskumu sa zúčastnila päťstovka respondentov zo slovenskej internetovej populácie staršej ako 15 rokov.

Celá správa

TS 3 z 10 ľudí z Bratislavy a okolitých krajov už niekedy riešili, či v budúcnosti plánujú riešiť kúpu nehnuteľnosti v hlavnom meste či jeho okolí

TS 3 z 10 ľudí z Bratislavy a okolitých krajov už niekedy riešili, či v budúcnosti plánujú riešiť kúpu nehnuteľnosti v hlavnom meste či jeho okolí

Aktuálny výskum Nielsen Admosphere Slovakia zisťoval, ako ľudia v Bratislave a okolitých krajoch pristupujú ku kúpe nehnuteľností v hlavnom meste a okolí. Tretina ľudí z Bratislavy a okolitých krajov kúpila či v budúcnosti plánuje kúpiť nehnuteľnosť v hlavnom meste či jeho blízkosti. Najčastejšie ľudia v rámci tejto lokality kupujú byty priamo v Bratislave. Hodnota kúpenej alebo zvažovanej nehnuteľnosti väčšinou nepresahuje 100 tisíc euro. Výskumu sa zúčastnilo 3000 náhodne vybraných respondentov z internetovej populácie staršej ako 18 rokov.

Celá správa

TS Veľká časť Slovákov zvláda popri sledovaní televízie používať aj ďalšie zariadenia, vedú počítač a smartfón

TS Veľká časť Slovákov zvláda popri sledovaní televízie používať aj ďalšie zariadenia, vedú počítač a smartfón

Aj v dnešnej technologicky veľmi vyspelej dobe takmer všetci ľudia stále pozerajú televíziu. Často však popri nej tiež zvládajú používať ďalšie zariadenia: najčastejšie počítač alebo smartfón. Medzi aktivitami, ktorým sa ľudia popri zapnutej televízii venujú, vedie čítanie či písanie e-mailov a správ alebo prehliadanie sociálnych sietí – teda takisto činnosti spojené s takzvanými ďalšími obrazovkami. Výsledky vychádzajú z výskumu spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorého sa zúčastnilo 510 respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panela.

Celá správa

Stránka: 1/27