Novinky

Nielsen oznámil oddelenie divízie Global Connect a Global Media

Globálne vedenie Nielsen 7. novembra oficiálne oznámilo obchodné oddelenie dvoch základných divízií spoločnosti, Global Connect […]

Globálne vedenie Nielsen 7. novembra oficiálne oznámilo obchodné oddelenie dvoch základných divízií spoločnosti, Global Connect (poskytujúci dáta a analýzy o spotrebiteľoch a trhoch) a Global Media (zaisťujúca výskum médií a reklamy). K rozdeleniu dôjde na všetkých globálnych trhoch Nielsen v niekoľkých nasledujúcich mesiacoch.

Podrobnejšie informácie ku zmene nájdete v tlačovej správe globálneho zastúpenia spoločnosti: https://ir.nielsen.com/investor-relations/shareholder-information/press-releases/Press-Release-Details/2019/Nielsen-To-Separate-Into-Two-Leading-Global-Companies/default.aspx.

Na činnosť Nielsen Admosphere, v ktorej má spoločnosť Nielsen 51% podiel, a strategicky spadá pod jej divíziu Global Media, nemá táto zmena v súčasnej dobe žiadny vplyv. V prípade akýchkoľvek prípadných zmien budeme našich klientov, obchodných partnerov aj média vopred informovať.