Tlačové správy

Väčšina slovenských divákov z radu internetovej populácie sa pri sledovaní televízie aspoň občas venuje aj iným činnostiam

Väčšina slovenských divákov z radu internetovej populácie sa pri sledovaní televízie aspoň občas venuje aj iným činnostiam

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Televízni diváci z radu internetovej populácie denne trávia čas sledovaním hlavne slovenských televíznych staníc. Či už sledujú svoje obľúbené relácie, alebo majú televíziu pustenú na pozadí, jedná sa o rôzne strávený čas spojený s rôznorodými návykmi a činnosťami. Výskum Nielsen Admosphere Slovakia prináša informácie o tom, ako vlastne tento čas pri televízii internetoví Slováci trávia a aké návyky s tým spojujú. Výskum sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panela.

Celá správa

Počas Vianoc plánujú Slováci prevažne odpočívať doma. Z filmov sa najviac tešia na Popolušku

Počas Vianoc plánujú Slováci prevažne odpočívať doma. Z filmov sa najviac tešia na Popolušku

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Príjemný vianočný čas a sviatočnú atmosféru trávia Slováci najradšej odpočinkom doma, taktiež však v kruhu rodiny a svojich blízkych. Na aké obľúbené rozprávky a vianočné filmy sa tento rok tešia a s kým sa na ne radi pozrú? Aké aktivity tentorok počas Vianoc plánujú a ako všeobecne strávia blížiace sa sviatky? Výsledky prináša výskum spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov zo slovenskej aktívnej internetovej populácie staršej ako 15 rokov.

Celá správa

SNaP: Slováci považujú užšiu spoluprácu V4 za prospešnú, polovica tak hodnotí aj členstvo Slovenska v EÚ

SNaP: Slováci považujú užšiu spoluprácu V4 za prospešnú, polovica tak hodnotí aj členstvo Slovenska v EÚ

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Slovensko, Poľsko, Maďarsko a Českú republiku spojujú vzájomné vzťahy, spolupráce a partnerstvá už z minulosti. Integrácia, roky známa ako Vyšehradská skupina alebo Vyšehradská štvorka, zaisťuje spoluprácu v domácom aj susedskom prostredí, taktiež však na pôde Európskej únie. Čo Slováci o Vyšehradskej štvorke vlastne vedia a čo si o oblastiach jej pôsobenia myslia? Ako vnímajú svojich susedov a ako hodnotia zázemie vlastnej zeme? Informácie o tejto téme prináša výskum Slovenského národného panela a Nielsen Admosphere realizovaný v tomto roku na Slovensku na vzorke osemsto respondentov z aktívnej internetovej populácie staršej ako 15 rokov. Rovnaký výskum bol realizovaný aj v ostatných krajinách Vyšehradu.

Celá správa

Slováci navštevujú hudobné festivaly hlavne doma na Slovensku. Informácie o týchto akciách si hľadajú na internete

Slováci navštevujú hudobné festivaly hlavne doma na Slovensku. Informácie o týchto akciách si hľadajú na internete

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Väčšina internetových Slovákov pozná nejaké hudobné festivaly. Najčastejšie sa o nich informujú na internete, taktiež však z ďalších médií ako je rádio a televízia. Niektorí respondenti zdieľajú správy o hudobných festivaloch so svojimi blízkými, čo je pre niektorých taktiež spôsob, ako sa o tomto druhu zábavy niečo dozvedieť. Výskum mimo iného zisťoval, čo si návštevníci myslia o bezpečnostných kontrolách pri vstupoch na dané akcie, alebo taktiež dôvody, prečo niektorí ľudia hudobné festivaly nenavštevujú. Výskum spoločnosti Nielsen Admosphere sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panela.

Celá správa

Menej ako polovica internetových Slovákov si tento rok dopriala letnú dovolenku; tá sa vydarila takmer všetkým dovolenkárom

Menej ako polovica internetových Slovákov si tento rok dopriala letnú dovolenku; tá sa vydarila takmer všetkým dovolenkárom

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Dovolenka je príjemným benefitom letného obdobia a dlhých školských prázdnin. Ako si tento čas rekreácie užili slovenský dovolenkári a kde svoju tohtoročnú dovolenku trávili? Informácie o tejto téme zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.

Celá správa

Zdieľaná ekonomika na Slovensku: Tretina s ňou má skúsenosti, a to väčšinou pozitívne

Zdieľaná ekonomika na Slovensku: Tretina s ňou má skúsenosti, a to väčšinou pozitívne

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Takmer polovica Slovákov aktívnych na internete pozná pojem zdieľaná ekonomika, avšak nevedia presne, čo znamená. Respondenti, ktorí zdieľanie služieb alebo vecí využívali v minulosti alebo ich využívajú aj dnes, tvoria dokopy tretinu, a ich skúsenosti sú prevažne pozitívne. Za najužitočnejšie považujú Slováci všeobecne zdieľanie služieb pre každodenný život. Výsledky prináša výskum spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov z aktívnej slovenskej internetovej populácie staršej ako 15 rokov.

Celá správa

Stránka: 2/33