Tlačové správy

Slováci sú s nakupovaním cez internet spokojní, často nakupujú v domácich aj v zahraničných e-shopoch

Slováci sú s nakupovaním cez internet spokojní, často nakupujú v domácich aj v zahraničných e-shopoch

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Cez internet už niekedy nakúpilo 98 % respondentov. Z tých, ktorí nakúpili online v poslednom roku, malo 94 % s nákupom dobré skúsenosti. Viac ako polovica opýtaných súhlasí s tvrdením, že nakupovanie cez internet je takmer vždy pohodlnejšie; zároveň si pochvaľujú lepšie ceny a väčší výber tovaru ako v kamenných obchodoch. Celkovú spokojnosť Slovákov s nakupovaním cez internet zisťoval pre SAEC (Slovenská asociácia pre elektronický obchod) výskum spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorý sa uskutočnil na vzorke tisíc respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.

Celá správa

Dve pätiny Slovákov si tento rok doprialo letnú dovolenku, drvivá väčšina s ňou bola spokojná

Dve pätiny Slovákov si tento rok doprialo letnú dovolenku, drvivá väčšina s ňou bola spokojná

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Viac ako dve pätiny Slovákov si tento rok doprialo letnú dovolenku, pričom vo väčšine prípadov aj splnila ich očakávania. Najčastejšie respondenti vycestovali do niektorej z krajín Európy, ale často taktiež trávili dovolenku na území Slovenska. Tieto výsledky prináša výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto slovenských respondentov z aktívnej internetovej populácie staršej ako 15 rokov.

Celá správa

Slováci aj Česi sú aktívni v obmedzovaní odpadu: separujú ho, zvykli si do obchodov nosiť vlastné tašky a snažia sa zbytočne nevyhazovať jedlo

Slováci aj Česi sú aktívni v obmedzovaní odpadu: separujú ho, zvykli si do obchodov nosiť vlastné tašky a snažia sa zbytočne nevyhazovať jedlo

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Až tri štvrtiny Slovákov a 85 % Čechov, ktorí sú aktívni na internete, zaznamenali problém so zamorením planéty plastovým odpadom. Aj vďaka tomu sú aktívni v triedení odpadu: na Slovensku netriedi len 4 % opýtaných, v Česku 2 %. V minimalizovaní svojej ekologickej stopy sú ale respondenti aktívni aj v iných oblastiach: polovica si napríklad vždy do obchodu nosí vlastné tašky. Tieto výsledky prinášajú aktuálne výskumy spoločnosti Nielsen Admosphere, ktoré sa uskutočnili na vzorke päťsto slovenských a päťsto českých respondentov z aktívnej internetovej populácie staršej ako 15 rokov.

Celá správa

GDPR sa nás najviac dotýka v kyberpriestore, najmä v mailových newsletteroch a na webových stránkach

GDPR sa nás najviac dotýka v kyberpriestore, najmä v mailových newsletteroch a na webových stránkach

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Viac ako tri štvrtiny opýtaných počuli o GDPR, novom nariadení Evropskej únie o ochrane osobných údajov, ktoré nedávno vstúpilo do platnosti. Najviac sa ich táto téma dotýka v kyberpriestore. Zistil to výzkum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.

Celá správa

Väčšina internetových Slovákov má televíziu pripojenú na internet. Čo znamená pojem HbbTV, ale zatiaľ väčšinou nevedia

Väčšina internetových Slovákov má televíziu pripojenú na internet. Čo znamená pojem HbbTV, ale zatiaľ väčšinou nevedia

  • Nielsen Admosphere Slovakia

S pojmom HbbTV čiže hybridnou televíziou sa slovenský televízni divák už mohol stetnúť, keďže už skoro dve tretiny internetových užívateľov majú svoju televíziu pripojenú na internet. Čo o HbbTV ale Slováci vedia a ako k nej pristupujú? To zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke tisíc respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.

Celá správa

Stránka: 2/30