Tlačové správy

Príjmy polovice Slovákov negatívne ovplyvnila pandémia COVID-19, v izolácií im najviac chýba sloboda v trávení voľného času mimo domov

Príjmy polovice Slovákov negatívne ovplyvnila pandémia COVID-19, v izolácií im najviac chýba sloboda v trávení voľného času mimo domov

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Situácia so šírením nového typu koronavírusu sa dotkla životov nás všetkých a ovplynila nás v rôzných sférach a v rôznej miere. Zasiahla aj do oblastí, ktoré sa týkajú nášho bežného života a existenčnej istoty – ako to zvládame či už finančne, alebo po osobnej a citovej stránke. Ako teda situácia s pandémiou COVID-19 ovplyvnila základné činnosti a zvyky Slovákov? Tieto informácie Vám prináša výskum spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorého sa zúčastnilo päťsto respondentov z internetovej populácie staršej ako 15 rokov zo Slovenského národného panela.

Celá správa

ENP: National Pandemic Alarm: Vládne nariadenie tento rok ovplyvní veľkonočné zvyky viac ako polovici Slovákov. Najviac im bude chýbať návšteva rodiny

ENP: National Pandemic Alarm: Vládne nariadenie tento rok ovplyvní veľkonočné zvyky viac ako polovici Slovákov. Najviac im bude chýbať návšteva rodiny

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Z najnovších výsledkov projektu National Pandemic Alarm, ktorý realizuje European National Panels a ktorý monitoruje nálady a postoje spoločnosti v období pandémie koronavírusu, mimo iné vyplýva, že súčasné vládne nariadenia výrazne ovplyvnia, ako budú Slováci (aj Česi) tráviť Veľkú noc.

Celá správa

ENP: National Pandemic Alarm – aktuálne postoje a nálady v pandémií koronavírusu

ENP: National Pandemic Alarm – aktuálne postoje a nálady v pandémií koronavírusu

  • Nielsen Admosphere Slovakia

V dnešnej zložitej a neistej situácií šírenia pandémie ochorenia COVID-19 sú informácie dôležitejšou komoditou ako inokedy. European National Panels doplňuje ku všetkým dostupným dátam, ktoré sú dnes k dispozícií, názory, postoje a emócie konkrétnych ľudí. Preto ponúkajú všetkým dostupný výskum verejnej mienky National Pandemic Alarm, ktorý v piatich európskych krajinách monitoruje aktuálne postoje a nálady spoločnosti s ohľadom na prebiehajúcu pandémiu. Projekt prebieha od 16. marca 2020 na lokálnych reprezentatívnych online paneloch v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku, v Maďarsku a v Bulharsku, a ponúka tak unikátne medzinárodné porovnanie.

Celá správa

Dve tretiny Slovákov slávi sv. Valentína, je to pre nich príležitosť k romantike

Dve tretiny Slovákov slávi sv. Valentína, je to pre nich príležitosť k romantike

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Deň svätého Valentína je sviatkom lásky, ktorý aspoň občas oslavuje viac ako polovica Slovákov. Čo pre nich tento sviatok znamená, čo si myslia o organizácií plánov pre tento deň, aký názor majú keď dôjde na platenie útraty a taktiež ako budú Slováci, ktorí tento sviatok oslavujú, tráviť tohtoročného Valentína? Tieto informácie Vám prináša výskum spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorého sa zúčastnilo päťsto respondentov z internetovej populácie staršej ako 15 rokov zo Slovenského národného panela.

Celá správa

SNaP: Z rozšírenia koronavírusu do SR má obavy 64 % Slovákov aktívnych na internete, osobné ohrozenie cíti iba štvrtina

SNaP: Z rozšírenia koronavírusu do SR má obavy 64 % Slovákov aktívnych na internete, osobné ohrozenie cíti iba štvrtina

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Šírenie nákazlivého koronavírusu je už niekoľko týždňov témou číslo jedna takmer po celom svete. Na Slovensku o ňom zaznamenalo správy 98 % respondentov aktuálneho výskumu na internetovej populácií Slovenského národného panela. Napriek tomu má však viac ako polovica opýtaných obavy z prepuknutia celosvetovej epidémie a ešte väčšie percento sa reálne obáva šírenia aj na Slovensku. Osobne sa cíti byť týmto vírusom ohrozená podstatne menšia časť respondentov, presnejšie štvrtina. S tým súvisí taktiež otázka opatrení proti šíreniu vírusu: 62 % opýtaných sa zatiaľ k žiadnemu osobnému obmedzeniu neuchýlila.

Celá správa

Väčšina slovenských divákov z radu internetovej populácie sa pri sledovaní televízie aspoň občas venuje aj iným činnostiam

Väčšina slovenských divákov z radu internetovej populácie sa pri sledovaní televízie aspoň občas venuje aj iným činnostiam

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Televízni diváci z radu internetovej populácie denne trávia čas sledovaním hlavne slovenských televíznych staníc. Či už sledujú svoje obľúbené relácie, alebo majú televíziu pustenú na pozadí, jedná sa o rôzne strávený čas spojený s rôznorodými návykmi a činnosťami. Výskum Nielsen Admosphere Slovakia prináša informácie o tom, ako vlastne tento čas pri televízii internetoví Slováci trávia a aké návyky s tým spojujú. Výskum sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panela.

Celá správa

Stránka: 2/33