Produkty a služby

Marketingový výskum a analýza dát

Výskumný servis

Vďaka bohatým skúsenostiam a rozsiahlemu zázemiu ponúkame realizáciu širokej palety výskumov na vysokej odbornej úrovni. Starostlivo dodržujeme výskumné štandardy a spolupracujeme na ich tvorbe. Výskumu rozumieme, baví nás a radi Vám s ním pomôžeme.

Voľno predajné štúdie

Pravidelne pripravujeme radu voľno predajných štúdií, ktoré poskytujú ucelené a cenovo dostupné informácie z rôznych oblastí marketingového výskumu. Navyše Vám umožníme doplniť obsah štúdie exkluzívnymi otázkami podľa vlastného výberu.

Zber dát

Výskum sa nezaobíde bez svedomito prevedeného zberu dát. Naša profesionálne spravovaná anketárska sieť dlhodobo splňuje prísne kvalitatívne kritéria. Na poli on-line výskumov sa môžeme oprieť o veľkosť a kvalitu jedinečného Českého a Slovenského národného panela, ktorý spoluvlastníme. Samozrejmosťou je spolupráca s vyškolenými telefónnymi operátormi.

Meranie sledovanosti médií

Technológia na meranie médií SimMetry

Pod značkou SimMetry vyvíjame vlastnú technológiu na meranie mediálneho dopadu. Ponúkame celý systém pre zber dát, technológiu na meranie sledovanosti televízie, prenosné meradlo a aplikáciu na meranie online video obsahu.

Meranie sledovanosti televízie v Českej republike

Sme odborníci na elektronické meranie sledovanosti televízie (peoplemetre). Máme vlastnú technológiu, komplexný systém pre zber, údržbu a spracovanie dát, špičkové zázemie a dlhoročné skúsenosti. Meriame  sledovanosť televízie v ČR od roku 2002. Sme súčasťou globálnej skupiny Nielsen, ktorá zaisťuje meranie televíznej sledovanosti vo viac ako 30 krajinách sveta.

Meranie internetu

Máme podiel na vybudovaní výskumu návštevnosti a sociodemografie internetu, ktorý sa v Českej republike realizuje od roku 2005 a na Slovensku, kde sa začal v roku 2007.