Produkty a služby
Realizujeme všetky druhy výskumov: kvalitatívny a kvantitatívny, B2C i B2B, jednorazové a trackingy, offline a online.
Marketingový výskum môže mať rôzne podoby:
- TYP VÝSKUMU:
kvalitatívny (malé vzorky, pohľady do motivácie, vzorcov chovania) a kvantitatívny (väčšie vzorky a všeobecnejšie výsledky), alebo ich kombinácia - PERIODICITA:
jednorazová (ad hoc) a opakovaná (kontinuálna, tracking) - ZAMERANIE:
odpovede koncových zákazníkov, verejnosti (B2C), odpovede obchodných partnerov (B2B) alebo iné (zamestnanecké prieskumy, atď.) - METÓDA ZBERU:
otázky položené osobne (face-to-face), telefonicky nebo prostredníctvom internetu - CIEĽOVÁ SKUPINA A VÝBER VZORKY:
napr. populácia 15+, ženy 25-45, užívatelia značky, …