Produkty a služby

Realizujeme všetky druhy výskumov: kvalitatívny a kvantitatívny, B2C i B2B, jednorazové a trackingy, offline a online.

Marketingový výskum môže mať rôzne podoby:

  • TYP VÝSKUMU:
    kvalitatívny (malé vzorky, pohľady do motivácie, vzorcov chovania) a kvantitatívny (väčšie vzorky a všeobecnejšie výsledky), alebo ich kombinácia
  • PERIODICITA:
    jednorazová (ad hoc) a opakovaná (kontinuálna, tracking)
  • ZAMERANIE:
    odpovede koncových zákazníkov, verejnosti (B2C), odpovede obchodných partnerov (B2B) alebo iné (zamestnanecké prieskumy, atď.)
  • METÓDA ZBERU:
    otázky položené osobne (face-to-face), telefonicky nebo prostredníctvom internetu
  • CIEĽOVÁ SKUPINA A VÝBER VZORKY:
    napr. populácia 15+, ženy 25-45, užívatelia značky, …