Prieskum vieme

Náš výSkumný zábEr

Máme široké portfólio výskumných produktov a služieb. Radi s Vami vymyslíme to správne riešenie pre Váš biznis.

Zaujíma vás, ako Slováci vnímajú spoločenské témy?

Sociologické výskumy

Pomôžeme Vám preskúmať najrôznejšie spoločenské fenomény a trendy. Vyberieme tú správnu metódu skúmania alebo pripravíme ich kombináciu. O výsledné dáta sa môžete oprieť.

Vyvinuli sme vlastnú ABCDE socioekonomickú klasifikáciu.

Chcete poznať vašich zákazníkov?

Marketingové výskumy

Realizujeme širokú paletu marketingových výskumov a k väčšine ukazovateľov ponúkame benchmarky naprieč trhom. Naše zamerania:

Brand

  • Brand awareness
  • Vnímanie značky
  • Porovnanie s konkurenciou (benchmarky)

Reklama

  • Diagnostika reklamy a hodnotenie pomocou NAD indexov
  • Pre-testy, post-testy
  • Dopad kampaní na parametre značky

Zákaznícke návyky

  • Prieskum nákupného správania
  • Afinita voči značke
  • Identifikácia zákazníckej cesty

Zákaznícka skúsenosť

  • Vzťah k produktom/značke
  • Mapovanie zákazníkov
  • Testy cenovej citlivosti

Čo na vašom médiu oceňuje vaše publikum?

Výskumy mediálneho publika

Realizujeme výskumy medzi čitateľmi, divákmi aj poslucháčmi médií, ktoré pomáhajú identifikovať ich preferencie a potreby.

Výskumy medzi čitateľmi, divákmi alebo poslucháčmi konkrétneho média

  • Kvantitatívne aj kvalitatívne metódy
  • Hodnotenie obsahu
  • Porovnanie s konkurenciou (benchmarky)

Meranie internetu na Slovensku – IABmonitor

  • Výskum návštevnosti a sociodemografie internetu
  • Nielsen Admosphere pomohla vybudovať  výskum na Slovensku aj v Českej republike

Meranie sledovanosti televízie v ČR (peoplemetry)

  • Projekt PCEM pre ATO
  • Hodnotenie obsahu, porovnanie s konkurenciou (benchmarky)

Výskum počúvanosti rádií v ČR

  • Realizujeme spoločne s Median a STEM/MARK

Chcete rýchly výskum na reprezentatívnej vzorke?

Omnibusové výskumy

Realizujeme každomesačný multi-tematický výskum na reprezentatívnej vzorke respondentov, do ktorého sme pripravený vložiť vaše otázky.

  • Rýchly a cenovo výhodný zber dát
  • Ideálny pre jednoduché, aktuálne témy
  • Internetová populácia 15+, základ: 500 respondentov
  • Realizovaný pravidelne  na Slovensku aj v Českej republike

Potrebujete zorganizovať rýchle hlasovanie?

Ankety

Pripravujeme jednoduché ankety formou online aj off-line hlasovania.

V ČR realizujeme anketu Najlepší herec v reklame

  • Každoročná anketa v rámci kreatívnej súťaže
  • 10 tisíc dotazníkov
  • Online opytovanie na Českom národnom panely

Zaujíma vás hlbší potenciál vašich dát?

Analýzy

Umožníme Vám Vaše dáta efektívnejšie využiť.

Segmentácia dát

  • Rozdelenie publika do skupín
  • Skupiny na základe príbuznosti v správaní, zvyklostiach atď.
  • Lepšie spoznanie zákazníkov

Multi-dimenzionálne škálovanie

  • Analýza formou mapy
  • Grafické zobrazenie príbuznosti charakteristík
  • Uľahčuje porovnanie

Chcete sa pozrieť na vývoj trendov v posledných 10+ rokoch?

Štúdie

V rámci našej pravidelnej výskumnej štúdie skúmame správanie internetovej populácie v nakupovaní na e-shopoch. Disponujeme dátami za viac než 10 rokov.

E-Commerce

Socioekonomická klasifikácia

ABCDE klasifikácia

V roku 2012 sme pre český trh vyvinuli vlastnú socioekonomickú ABCDE klasifikáciu, ktorá sa používa vo všetkých veľkých mediálnych výskumoch v ČR. Definície premenných sú verejné a možno ich použiť aj v ďalších výskumoch.

link
Viac o ABCDE klasifikácií

Zaujala vás naša ponuka?

Kontaktujte nás!