Tlačové správy

Úroveň informovanosti o kryptomenách je medzi internetovými Slovákmi stále skôr nižšia. Aktívny záujem o ne prejavuje štvrtina

Úroveň informovanosti o kryptomenách je medzi internetovými Slovákmi stále skôr nižšia. Aktívny záujem o ne prejavuje štvrtina

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Z tohtoročného výskumu spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorý nadväzuje na rovnaký výskum realizovaný minulý rok, vyplýva, že štyri pätiny Slovákov vedia, čo sú to kryptomeny a tretina sa o ne aj aktívne zaujíma. Väčšina s nimi avšak doposiaľ neobchodovala. Výskum sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z aktivnej internetovej populácie Slovenského národného panela.

Celá správa

Televízií pripojených na internet na Slovensku mierne pribúda. Znalosť pojmu HbbTV je však stále nízka

Televízií pripojených na internet na Slovensku mierne pribúda. Znalosť pojmu HbbTV je však stále nízka

  • Nielsen Admosphere Slovakia

S pojmom HbbTV sa už stretla takmer tretina respondentov, keďže už skoro dve tretiny internetových užívateľov má svoju televíziu pripojenú na internet. Čo o HbbTV ale Slováci vedia a ako k nemu pristupujú? To zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panela.

Celá správa

Takmer polovica Slovákov tento rok plánuje letnú dovolenku. Najčastejšie vycestujú do Európy, viac než tretina zostane na Slovensku

Takmer polovica Slovákov tento rok plánuje letnú dovolenku. Najčastejšie vycestujú do Európy, viac než tretina zostane na Slovensku

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Takmer polovica Slovákov plánuje tento rok vyraziť na dovolenku, najčastejšie sa chystajú do Európy. Doprajú si prevažne týždennú dovolenku, menej už potom dvojtýždňový pobyt. Nemalé percento plánuje tráviť svoju dovolenku doma na Slovensku. Informácie zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panela.

Celá správa

Novinky a čerstvé správy hľadajú Slováci online hlavne na spravodajských weboch, potom taktiež na Facebooku

Novinky a čerstvé správy hľadajú Slováci online hlavne na spravodajských weboch, potom taktiež na Facebooku

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Viac ako tretina Slovákov aktívnych na internete, vyhľadáva nové informácie online na spravodajských weboch. A ako vnímajú užívatelia firemné profily na sociálnych sieťach? Aký typ obsahu odtiaľ získavajú najradšej, aký najmenej, a aké obsahy sú ochotní zdieľať? To zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.

Celá správa

Láska cez internet: Polovica Slovákov sa už niekedy snažila zoznámiť online

Láska cez internet: Polovica Slovákov sa už niekedy snažila zoznámiť online

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Prostredníctvom internetu sa už niekedy pokúsilo zoznámiť alebo nadviazať romantický vzťah 49 % internetových Slovákov. Najlepšia k nadviazaniu vzťahu je podľa respondentov služba Pokec.sk, v Česku vedie Badoo. Aplikácia Tinder sa u nás ani v Čechách zatiaľ neteší príliš veľkému záujmu. Výsledky prináša výskum Nielsen Admosphere realizovaný na Slovensku a v Česku na samostatných vzorkách po päťsto respondentov z aktívnej internetovej populácie staršej ako 15 rokov zo Slovenského a Českého národného panelu.

Celá správa

8 z 10 internetových respondentov sleduje televíziu denne

8 z 10 internetových respondentov sleduje televíziu denne

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Úplná väčšina Slovákov z aktívnych internetových užívateľov deklaruje, že sleduje televíziu denne. Častou tendenciou je takzvaný multiscreening, teda používanie viac zariadení súčasne: viac ako štyri pätiny tak popri televízií aspoň občas siaha po mobile a skoro dve tretiny sa popri sledovaní venuje činnostiam na počítači. Výskum realizovala spoločnosť Nielsen Admosphere Slovakia na vzorke päťsto respondentov z internetovej populácie staršej ako 15 rokov zo Slovenského národného panela.

Celá správa

Stránka: 1/31