Tlačové správy

Dve pätiny Slovákov si tento rok doprialo letnú dovolenku, drvivá väčšina s ňou bola spokojná

Dve pätiny Slovákov si tento rok doprialo letnú dovolenku, drvivá väčšina s ňou bola spokojná

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Viac ako dve pätiny Slovákov si tento rok doprialo letnú dovolenku, pričom vo väčšine prípadov aj splnila ich očakávania. Najčastejšie respondenti vycestovali do niektorej z krajín Európy, ale často taktiež trávili dovolenku na území Slovenska. Tieto výsledky prináša výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto slovenských respondentov z aktívnej internetovej populácie staršej ako 15 rokov.

Celá správa

Slováci aj Česi sú aktívni v obmedzovaní odpadu: separujú ho, zvykli si do obchodov nosiť vlastné tašky a snažia sa zbytočne nevyhazovať jedlo

Slováci aj Česi sú aktívni v obmedzovaní odpadu: separujú ho, zvykli si do obchodov nosiť vlastné tašky a snažia sa zbytočne nevyhazovať jedlo

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Až tri štvrtiny Slovákov a 85 % Čechov, ktorí sú aktívni na internete, zaznamenali problém so zamorením planéty plastovým odpadom. Aj vďaka tomu sú aktívni v triedení odpadu: na Slovensku netriedi len 4 % opýtaných, v Česku 2 %. V minimalizovaní svojej ekologickej stopy sú ale respondenti aktívni aj v iných oblastiach: polovica si napríklad vždy do obchodu nosí vlastné tašky. Tieto výsledky prinášajú aktuálne výskumy spoločnosti Nielsen Admosphere, ktoré sa uskutočnili na vzorke päťsto slovenských a päťsto českých respondentov z aktívnej internetovej populácie staršej ako 15 rokov.

Celá správa

GDPR sa nás najviac dotýka v kyberpriestore, najmä v mailových newsletteroch a na webových stránkach

GDPR sa nás najviac dotýka v kyberpriestore, najmä v mailových newsletteroch a na webových stránkach

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Viac ako tri štvrtiny opýtaných počuli o GDPR, novom nariadení Evropskej únie o ochrane osobných údajov, ktoré nedávno vstúpilo do platnosti. Najviac sa ich táto téma dotýka v kyberpriestore. Zistil to výzkum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.

Celá správa

Väčšina internetových Slovákov má televíziu pripojenú na internet. Čo znamená pojem HbbTV, ale zatiaľ väčšinou nevedia

Väčšina internetových Slovákov má televíziu pripojenú na internet. Čo znamená pojem HbbTV, ale zatiaľ väčšinou nevedia

  • Nielsen Admosphere Slovakia

S pojmom HbbTV čiže hybridnou televíziou sa slovenský televízni divák už mohol stetnúť, keďže už skoro dve tretiny internetových užívateľov majú svoju televíziu pripojenú na internet. Čo o HbbTV ale Slováci vedia a ako k nej pristupujú? To zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke tisíc respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.

Celá správa

Pri sledovaní televízie Slováci najčastejšie surfujú na internete alebo prehliadajú sociálne siete

Pri sledovaní televízie Slováci najčastejšie surfujú na internete alebo prehliadajú sociálne siete

  • Nielsen Admosphere Slovakia

Medzi najčastejšie činnosti, ktorým sa internetoví Slováci zvládajú venovať popri sledovaní televízie, patrí surfovanie na internete, na druhom mieste je prehliadanie sociálnych sietí. Najčastejšie používaným zariadením popri televízií je potom smartphone a počítač. Ukázal to aktuálny výskum Nielsen Admosphere Slovakia realizovaný na vzorke päťsto respondentov z aktívnej internetovej populácie staršej ako 15 rokov zo Slovenského národného panelu.

Celá správa

Stránka: 1/29